Objednávka
Neobdržel jsem potvrzení objednávky. Kde je problém?
Prosím zkontrolujte zda jste zadali správně e-mailovou adresu .
Kdy bude má objednávka doručena?
Vaši zásilku doručíme během 2 - 3 pracovních dní po obdržení vaší objednávky.
V mé objednávce jsem nenašel fakturu, můžete mi ji poslat?
Fakturu v elektronické formě obdržíte ve vaší e-mailové schránce jako přílohu mailu potvrzujícího odeslání objednávky.
Mohu svou objednávku po objednání ještě nějak upravit/stornovat?
Ano, ale pouze v případě, že ještě nebyla odeslána. Pro stornování objednávky, či upravení nás kontaktujte na e-mail: info@stoaktivit.cz
Doprava a platba
Jaké druhy dopravy mohu využít?
Objednávky posíláme pouze prostřednictvím společnosti Zásilkovna na výdejní místa.
Jaké mám možnosti platby?
Nabízíme standardní typy plateb. Buď můžete zaplatit online při vytvoření objednávky kartou a nebo bankovním převodem, dobírkou při převzetí zásilky.
Jaké jsou údaje pro platbu převodem?
Číslo účtu: 2502082578/2010 (FIO Banka)
Variabilní symbol: číslo objednávky
IBAN: CZ44 2010 0000 0025 0208 2578
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Balení produktu
Jak mi příjde plakát zabelný?
Plakáty posíláme v hranatém kartónovém tubusu. Plakát je uvnitř srolován a přelepen lepící páskou. Doporučujeme lepící pásku přeříznout nožem, aby nedošlo poškození plakátu.